• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Årslån EasyCredit och Credigo

Virre

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
30 Augusti 2017
Meddelanden
48
Mottagna reaktioner
3
Poäng
12
Ni som har årslån hos någon eller båda, vad hade ni gör kreditbetyg när ni ansökte? Kan man förresten ha hos båda? Undrar också om man kan bli beviljat ett lägre belopp än det ansökta? Eller blir det bara avslag om det är för högt?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Kan bara ha årslån hos ena, dom är rätt snälla om man skött sej med betalningarna. De har live chat, sök säkra svar där. Annars prova Credway om du inte har lån där redan. Samma som de andra två fast ingen UC och up till 25000.
 

Virre

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
30 Augusti 2017
Meddelanden
48
Mottagna reaktioner
3
Poäng
12
Ingen som har lån där som kan berätta?
 

Virre

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
30 Augusti 2017
Meddelanden
48
Mottagna reaktioner
3
Poäng
12
Någon måste väl ha årslån hos dem som kan svara? :-(
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Jag har hos Credigo och man kan då inte ha årslån hos Easycredit oxå. Jag hade mindre bra score och som ja skrev är dom rätt snälla(oansvarliga) i deras bedömningar. Live chat finns om du inte tror mej.
 
Senast ändrad:

Virre

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
30 Augusti 2017
Meddelanden
48
Mottagna reaktioner
3
Poäng
12
Jag har hos Credigo och man kan då inte ha årslån hos Easycredit oxå. Jag hade mindre bra score och som ja skrev är dom rätt snälla(oansvarliga) i deras bedömningar. Live chat finns om du inte tror mej.

Jo absolut tror jag dig! Uppskattar ditt svar! Jag hoppades dock på att någon fler också kunde svara på mina andra funderingar. Vilket kreditbetyg ni hade när ni sökte och om man kunde bli erbjuden ett lägre belopp än det ansökta. "Mindre bra score" kan betyda väldigt olika från person till person.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp